mbjornfot

Alla inlägg under november 2012

Av Maria Björnfot - 27 november 2012 17:08

Sitter på jobbet - nervös och spänd av förväntan! Kommer inte kunna sova i natt förrän jag får ett sms om att hon äntligen är här! Min bästa väns bebis, min blivande gud dotter <3 är nervös och samtidigt lite avis , för tiden på förlossningen och bb var som speciell ... Jag vill också vara där!

Av Maria Björnfot - 27 november 2012 17:08

Sitter på jobbet - nervös och spänd av förväntan! Kommer inte kunna sova i natt förrän jag får ett sms om att hon äntligen är här! Min bästa väns bebis, min blivande gud dotter <3 är nervös och samtidigt lite avis , för tiden på förlossningen och bb var som speciell ... Jag vill också vara där!

Av Maria Björnfot - 8 november 2012 21:19

Nedervåningen börjar snart se ganska bra ut. Klart kommer det dock inte kännas förrän köksluckorna är målade men somsagt är det ett projekt vi tar till våren.


Igår grundmålade jag dörrarna till "skortsamlar" skåpen som jag så fint kallar dom och ikväll har jag målat första varvet med lackfärg.Kommer väl behövas minst ett till varv, kanske två men sen ska dom upp och dörrknopparna på :) Sen är det bara lite småmålning kvar som att måla över en del spikar. SEN är köket klart för stunden. Då börjar vi med det blivande datarummet som fått agera målarrum i några veckor nu..


Det skulle Erik börja med i helgen medan jag och Hilda är och hälsar på min syster Malin med familj. Ska bli så kul att träffa dom igen, har verkligen saknat dom senaste tiden..


Nu ska jag kika på Revenge och ta en snabbdusch i pausen innan det är dags för att sova.


Vi hörs när vi hörs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards