mbjornfot

Alla inlägg under mars 2013

Av Maria Björnfot - 22 mars 2013 08:27

Jag är sämst på att blogga, men ni kanju följa mig på instagram - mbjornfot , där uppdateras det betydligt oftare :-)

Annars så jobbar jag och sliter, försöker hålla ordning i hemmet och mysa med våran nyblivna tvååring ?

För några veckor sen dök även en obehaglig smärta upp i vänster ben, från skinkan och ner i foten. Läste mig till att det mest troligt var ischias. Höll ut i någon vecka men sen orkade jag inte mer så det blev ett läkarbesök. Hans diagnos blev diskbråck!!! Det var verkligen ett slag i magen och jag blev förstörd...

Iallafall, har besökt en sjukgymnast några ggr och fått lite övningar och vid sista besöket så var det betydligt bättre. Har gjort mina övningar, tagit hjälp och lyfta på jobbet och tänkt på hur jag rör mig och det verkar ha fungerat. Det var på tal flera ggr om att dom ville sjukskriva mig periodvis så kroppen får vila men som tur är så har jag inte behövt det.

I hela två veckor har kroppen kännts okej men nu är jag tillbaka på ruta ett. Smärtan är tillbaka på en 8/10 konstant. Grejen är ju att man tänker mer på hur man ska röra sig rätt när man har ont så jag har säkert varit för våghalsig när det varit bra...

Nu ska jag och lilldamen ut. Det är långa dagar numera då Hilda stiger upp 04.30 varje morgon ;-)

Hej så länge!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards