mbjornfot

Alla inlägg under maj 2013

Av Maria Björnfot - 14 maj 2013 22:04

Ligger på spikmattan och ser på hockey. Senaste dagarna har ryggen och benen börjat bråka lite. Värk i benen, ont i svanken och bebis i magen som för ett jäkla liv ;-)

Tidigare har det mest varit rörelser nertill i magen men nu buffar det på uppåt och det är så mysigt! :-)

Gahh, håller på att somna på spikmattan- igen! Bäst att stänga ner och gå och sova. Natti!

Mina mysisar...

Av Maria Björnfot - 5 maj 2013 09:49

Tusan för sömnbrist. Antar att det är största boven till mitt hemska humör (blandat med hormoner ofc), huvudvärk, orkeslös och klarar inte att ta mig för något. I torsdags var sämstadagen för i år. Punkt.

Bebis härjar på i magen, lite mer sammandragningar än vad jag skulle önska vid den här tidpunkten. Ryggen är kaputt men inte så farlig. Jag har varit med om värre ;-)

Hilda är sådär gulligt trotsig. Hon ska vara naken hela tiden! Kläder och blöja är big no no!
Hon låter inte sin trötta mamma sova utan vaknar senast 5, spelar ingen roll om hon somnar kl 19 eller 21... men hon är mammas flicka fortfarande- det säger hon själv! ;-)
Innan den här månaden är slut så är nog även hennes rum färdigt. Ska nog tapetsera det sista, men sen ska det köpas lister, fixa och måla dörrarna och lite små saker till... men det blir nog väldigt bra när det är klart :-)

Dags att gå ut i solen en stund innan jobbet - tjingeling!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards