mbjornfot

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Maria Björnfot - 6 mars 2014 21:44

När man är utan dator och bara har mobilen till att skriva inlägg med... då blir det helt enkelt mer sällan än ofta. Gissar att det inte är så många som följer heller bara därför...

Mammaledighet kallas det tydligen... men det där med ledighet existerar inte, precis som tystnad och egentid ;-) älskar att vara hemma med mina hjärtan.. men.. jag sätter andra och framförallt andras åsikter framför mina. Jag är för snäll men jag jobbar på det! Fast skulle alla andra vara som jag är så skulle så många fler vara glada och lyckliga, haha ;-)

Nej. Idag är kanske inte bästa dagen att skriva ett inlägg, för idag är ingen bra dag. Har inte varit ut ur huset på 6 dagar och lär bli fler eftersom att Hilda är magsjuk, stackarn.. har inte haft en tyst stund (förutom i sängen när jag sover) på 8 dagar eftersom att vi har haft kalas, Hilda har sportlov och så har vi hängt med massor av härliga barn och mammor.. Så jag känner väl att jag behöver lite lugn och ro.. Axel ammar ju än och tycker ersättning är blä så han hänger ju med mig vart jag än far, min plutt.

På återseende kära vänner!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards