mbjornfot

Alla inlägg under juni 2011

Av Maria Björnfot - 15 juni 2011 23:34

Ny blogg, men samma innehåll. Har bara bytt bloggplats för att kunna skydda vissa inlägg som kanske innehåller bilder, tankar och liknande som jag inte vill att alla ska kunna läsa. Känns lite sisådär att överge blogg.se, eftersom att den har varit så lätt att använda, men jag ville inte lösenordskydda hela bloggen och utan bara vissa inlägg och det gick det inte att göra där...


Men sen jag fick barn, vill jag inte att mitt och vårt liv ska vara så publikt. Ibland skriver jag ju bara för mig själv, för att skriva av mig. Ibland vill jag dela med mig av mina tankar och upplevelser...


Det mesta kommer alla kunna läsa men vissa inlägg kommer lösenordsskyddas. Vill ni kunna läsa dom får ni skicka iväg ett mejl till mig :)


Hej så länge!


Eventuellt så kommer jag kanske fortsätta på blogg.se och bara skriva ner tankar och liknande som jag inte vill att andra ska läsa :P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards