mbjornfot

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Maria Björnfot - 8 juli 2012 11:42

Sitter i skrivande stund och sörplar i mig min goda smoothie. Har väldigt svårt att få i mig varm mat till lunch på sommaren, utan då blir det oftast fil eller smoothie och något varmt till middag istället :)


Den här veckan har vi haft väldigt tur med vädret, härligt. Har blivit flera utedagar i trevligt sällskap och lite små utflykter. Myst på i Kukkola, promenerat runt i Torneå och ätit glass, samt grillat och solat. Igår besökte vi Pajala och marknaden :) Köpte typ inget, för det kändes ju väldigt onödigt att samla på sig mer saker när man snart ska flytta. Nästa år däremot kanske man kan fynda lite småprylar och detaljer för att göra hemmet ännu mera "hemma". Hilda tyckte inte allsdet var speciellt roligt på marknaden- för hur kul är det att sitta i vagnen när man vill springa runt och röra i allting!? ;) SÅ idag har jag aningen ónt i ryggen efter allt bärande av lilldamen.


Nu ligger lillsessan och sover bredvid mig i soffan, sötnosen. Sen när pappan i huset kommer hem från gymmet så ska jag besöka IKEA en sväng - helt själv! Hade solen lyst lika klart som de senaste dagarna hade jag parkerat ändan ute på en bänk och solat, men eftersom att den behagar att gömma sig bakom molnen, så skaffar jag lite egentid på IKEA istället. Kika lite, fantisera och planera inför framtiden :)


Ska se om jag lyckas föra över lite bilder från kameran här någon dag också. Är ju så otroligt tråkigt att skriva inlägg utan bilder... så här kommer en bild frånförra sommaren på en liten Hilda ;)


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards