mbjornfot

Alla inlägg under oktober 2011

Av Maria Björnfot - 9 oktober 2011 21:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Maria Björnfot - 8 oktober 2011 21:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Maria Björnfot - 6 oktober 2011 10:35

Torsdag idag och i eftermiddag är det dags för babysim - kul! :) Annars så har jag påbörjat städa. putsat alla fönster invändigt på nedervåningen men hann bara ta 2 på utsidan + mellan glasen innan Hilda vaknade. Har sprutat på en massa ugnsrengöring också som ska verka ett bra tag. Lika bra att börja lite smått för ugnen brukar man ju få rengöra ett X antal gånger när man flyttar, eftersom jag är så dålig på att göra det annars ;)


Frågan är bara när jag kommer kunna avsluta det jag påbörjat, för det är helt omöjligt medan Hilda är vaken! Hon är ju så rörlig nu så man måste hålla koll och jag vill inte hålla på med en massa rengöringsmedel samtidigt... Förhoppningsvis har syster kanske tid att komma och underhålla henne!? ;)


Tösen har börjat tjorva rätt mycket nu på kvällen. Om hon halvsover i famnen och man lägger ner henne gråter hon (tidigare har hon kunnat somna av sig själv i sängen). E har testat ligga bredvid henne i vår säng men hon bara gråter. Så fort jag lägger mig bredvid henne blir hon tyst, slappnar av och somnar... Det är bara mamma som duger just nu! Är det en utvecklingsfas, träningsvärk/växtvärk eftersom hon börjat krypa!? Vad är det som är fel lilla gumman!!?


Nåja, dags att börja förbereda tösens lunch :) Idag har vi vaknat tidigare än vanligt så allt blir lite tidigare ;)

Av Maria Björnfot - 5 oktober 2011 21:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Maria Björnfot - 5 oktober 2011 21:48

Idag har hon farit runt på golvet som en virvelvind ;) Hon kryper till köket, hallen och överallt på golvet :) Sötungen   



 

Av Maria Björnfot - 4 oktober 2011 20:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Maria Björnfot - 2 oktober 2011 21:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Maria Björnfot - 2 oktober 2011 12:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards