mbjornfot

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Maria Björnfot - 10 april 2012 19:56

Insåg just att det nu är 2 veckor sedan jag besökte gymmet :( Nu har jag´ju varit riktigt sjuk så det är ju en anledning men har ändå försökt ta några promenader i den mån jag har orkat. I vanliga fall brukar jag alltid fara och träna för tidigt = sjuk igen direkt, så nu har jag verkligen väntat och känt efter så att allt är ute ur kroppen :)


Däremot blir man ju väldigt bekväm när man har varit sjuk och gjort så lite som möjligt och helst legat i soffan. Det tar emot att gå ut eller göra något överhuvudtaget. Imorgon ska jag iallafall ta tag i det. Gymkortet ska förnyas och jag planerar in ett beök där också. Ställer in mig på att inte orka ett skit, så blir jag inte besviken över hur svag jag eventuellt har blivit under sjukdomstiden ;)


Hilda somnade precis, så nu blir det en stor kopp med Chai-te och en liten riskaka till det :)

Av Maria Björnfot - 10 april 2012 13:03

Nog har man blivit bortskämd med härliga dagar senaste tiden. ´Nu är vi också helt friska, så jag har sedan igår laddat för en rejäl långpromenad och en dejt med Petra. SÅKLART ser vi ju inte solen idag och det är halvt snöstorm! Jag är inte det minsta sugen på att gå ut nu och såklart är jag utan bil idag, så jag tar mig inte till Petra om jag inte går. Plus att jag hade tänkt gå och förnya mitt gymkort och de har bara receptionen öppet mellan 12-14 idag. Får helt enkelt träna imorgon :O


Haha, fasen vad jag gnäller hela tiden ;) Antar att bloggen är mitt sätt att vädra ut allt som stör mig eftersom att ingen orkar lyssna på mitt gnäll...


Nu är det snart dags för mellis för båda damerna här i huset! Hejså länge!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards