mbjornfot

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Maria Björnfot - 4 juni 2012 05:46

Blä! Tröck i mig nästan ett helt rör med pringels (once U pop, you can't stop) och idag mår jag ILLA! Usch fy och blä...

Har knappt fått i mig någon frukost. Och igår morse fick jag en slags migrän attack igen. Det small bara till och huvudet bankades sönder, ögonen gjorde ont och illamåendet gav sig till känna. Gick direkt och la mig i sängen. Lyckades skrapa ihop 1 timmes sömn till så ögonen kändes bättre, men både huvudvärken och illamåendet var kvar. Åkte iallafall och jobbade oh under dagen blev det bättre, ju mer jag fick gjort.


Tror det är den här jävla stressen som orsakar det. Samt att varje g¨ng jag slappnar av verkar det komma igen. Får helt enkelt beta av min TO DO-list så jag har mindre att stressa över.


Nu är det dags att göra sig iordning för jobbet! Jobbat hela helgen och jobbar ända till fredag, då vet ni!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards