mbjornfot

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Maria Björnfot - 20 oktober 2013 21:22

Jag är kvitt mjölkstockningen, yeey! Annars så flyter vardagen på. Axel har längre vaken perioder på dagen men desamma gäller sovstunderna. På kvällarna är han lite gnälligare och sover lite kasst på natten. Helst ska man ju sova på mamma och då sover ju mamma lite dåligt ;-)

Sen att vakna flera ggr/natt plus att ha morgonpigga barn är rätt tufft. När man har två så finns ju inte samma möjlighet att sova på dagen när lillen sover... ändå går vi oftast och sover kring kl 20 pga sömnbristen. Kul familj ;-) nu har jag börjat kämpa med att han ska sova i sin egen säng och det går framåt. Nu ska vi kämpa med nappen. Ja, jag föredrar att barnet tar napp istället för hela handen, för nappen kan man sen plocka bort, fingrarna är ju alltid med..

Axel har senaste veckan börjat "prata" och le jättemycket. Jag smälter varje gång! Kan inte fatta att jag är mamma till två små underbara barn.

Nu har lillen somnat så jag ska försöka göra likadant. Hej så länge!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards