mbjornfot

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Maria Björnfot - 4 september 2011 19:00

Jepp, nu blir vi ensamma i typ 4 dagar, sen kommer han hem, jobbar i 2 dagar och till helgen åker han och jagar igen! Hoppas verkligen att det stillar hans begär lite, för han har varit helt jakt tokig senaste tiden :P

Vad ska vi göra då när vi är själva!?

Ikväll färgar jag håret och ögonbrynen för Hilda har gjort tidig kväll :) Ska gotta med lite chips, för till veckan har jag tänkt anstränga mig lite extra för at minska siffrorna på vågen!

Imorgon hoppas vi att det inte regnar, för då blir det åtminstone en långpromenad med BVC som mål! Tösen ska vägas och mätas och jag är väldigt nyfiken på resultatet :)

Tisdag kl 12 ska Es bil in på verkstaden, vilket betyder att jag måste lämna den där eftersom att han är och jagar. Medan dom lagar den så blir det promenad med vagnen i någon timme... kanske man får sig en lunchdejt på stan måntro!? Efter kl 14 någongång åker vi eventuellt och badar med några mammor och bebisar *hoppas*

Onsdag är det Adas dop uppe i Jarhois (en bit från Pajala) så där far nog nästan hela dagen med tanke på att det är typ  timmars bilresa dit - enkel väg!

Torsdag är det mammaträff i vanlig ordning och den här veckan blir det hos Ida :) Det ser vi framemot... varje vecka måste jag nog säga :) Är altid lika kul att träffa vårat lilla gäng och alla mysiga bebisar :)

Dom tre sista dagarna den här veckan är inget inplanerat än så länge och det kan nog få vara så tycker jag :)

Nåja, dags att skölja ur håret

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards