mbjornfot

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Maria Björnfot - 30 september 2011 21:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Maria Björnfot - 30 september 2011 20:14

Lillgumman var typ helt slut innan klockan ens var 19. Hon gnuggade ögonen och var lite smågnällig, så idag fick hon gröten 19, typ 30-45minuter tidigare än vanligt. Efter gröten släckte jag ner, gumman mös i min famn och innan klockan slog 19.30 så sov hon! Därför blir det intressant att se hur hon sover inatt, men jag klagar inte att hon somnar den tiden. För det är lika med egentid för mig :)


Så nu har jag hällt upp ett litet glas med rött vin - mumma! :) Sen såg jag att vi hade dumlekolor kvar så jag fick ett plötsligt baksug (som jag ofta får på kvällen, in på natten) så nu har jag börjat göra Dumlekakor med ett recet jag lånat från Josse :)


Rött vin, dumlekakor, Idol och Vampire Diaries får sammanfatta den här fredagskvällen! En riktigt mysig fredagskväll här i min ensamhet... saknar mitt stora hjärta   


Hoppas alla har en riktigt mysig kväll!

Av Maria Björnfot - 30 september 2011 18:09

Idag har det varit strålande väder för en gångs skull, underbart! :) Så det blev en promenad med Sandra och Mario, vilket var väldigt trevligt! Så himla skönt att få promenera + att det till och med vart lite svettigt och att få snacka lite med en vuxen människa är guld värt ;)


Annars har vi mest myst på jag och Hilda. Hon kryptränar för fullt på golvet och tar sig fram riktigt bra nu :) Ibland fuskar hon dock och ålar fram/drar sig fram med hjälp av sina svettig händer ;) Är helt fascinerad över hur snabbt och lätt hon lärt sig sätta sig upp + ta sig ner i krypläge - hon lärde ´sig ju det nyss!! Duktiga tjejen :)


En tand är ju uppe och den andra påväg, och man märker att det stör henne lite om dagarna. Lite ledsna miner och hon vill gärna vara i mammas famn typ hela tiden...


Om hon somnar i tid i kväll ska jag nog ta mig ett halvt glas rött vin (hade hellre druckit öl, men alla ölen har tydligen försvunnit - mest troligt till älgskogen! :P) Lite chips på det, Idol och nyaste avsnittet av Vampire Diaries så är min kväll räddad!


  Sötgumman i sin nya onepiece :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards