mbjornfot

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Maria Björnfot - 10 september 2011 20:18

Ja, det här kommer nog bli min nya blogg. Känns bra att kunna lösenordsskydda vissa inlägg som bara mina vänner kan läsa :)


Just nu håller jag på att flytta över alla min "gravid"-inlägg hit, för jag vill ändå ha kvar dom samlat, för det var ju när jag var gravid som jag började blogga på riktigt! Så det kan vara lite rörigt här ett tag framöver och ni kommer märka att det kommer mer och mer inlägg här nedanför. När flytten är klar så kommer jag att helt lösenordsskydda den gamla bloggen på blogg.se, för jag vill inte ta bort det helt...


------------------------------------------------------------------------------------------------Idag har vi varit en snabbis till Happis. En snabbis in på IKEA, där det var sjukt mycket folk! Alla kassor öppna, fullt i restaurangen och i alla gångar och avdelningar. Som tur var blev det ingen storhandling för mig, endast ett doftljus, så vi testade snabbkassorna för första gången - svinbra grej ju!


Sen åkte vi förbi Es mamma och hälsade på. Hon var ju värre glad att vi kom och Hildas Farbror Isak var även där :) Han har ju typ bara träffat Hilda 2 ggr och det verkade som att han tyckte det var riktigt kul att träffa lilltjejen igen!


När det blev dags att åka hem, kände både jag och mamma - ska vi orka laga nå mat!? Så idag blev det faktiskt mat på Sibylla :P Hilda åt spagetti och köttfärsås till middag och mango till efterrätt - mums tyckte hon!!


Sen har jag även haft Simme och Nadine på kaffe besök - alltid kul med lite sällskap :) Hilda var värre pratglad och pruttade på med munnen, haha :P


men när lilltjejen skulle äta gröt var hon såååå trött... så hon åt bara 1 portion, när hon vanligtvis brukar äta 1½ portion varje kväll. Så det blev att snabbt få av henne kläderna, på med pyjamasen, upp i sovrummet och amma och så slocknade hon i min famn strax efter 19 (typ 1½ timme tidigare än vanligt!!) Jag var tvungen att vara snabb, för hon belv sådär sjukt övertrött och grining så då är det bara att skynda sig innan helvetet brakar lös :P


Så nu har hon alltså redan sovit 1½ timme, så det blir intressant att se när hon vaknar nästa gång :)


Eftersom att jag kommer lösenordsskydda vissa inlägg, så får de som vill be om lösenordet! Antingen mejla migmaria_567@hotmail.com skriv en kommentar, eller skicka ett meddelande på facebook. Lämnar ni en kommentar - glöm inte att skriva er mejl också :)


Trevlig kväll!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards