mbjornfot

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Maria Björnfot - 12 januari 2011 06:15

Jag måste måste MÅSTE hitta mina stödtrumpor. Frågan är om de hjälper något när man redan har svullna fötter när man stiger upp!?

Jag vill inte vara i den formen jag var igår! Fasiken vad ont. Först då i fötterna och vaderna. Vartenda steg var en pina och ju längre dagen gick desto saktare fick jag gå eftersom att jag inte kunde gå riktigt normalt. Fick som gå på hälarna eftersom att jag var svullen under fötterna (?!) tårarna bara rann under hela promenaden med gizmo :( antagligen kom alla tårar jag velat släppa ut på jobbet, men där kan man ju fasiken inte gråta :P

Sen fick jag garanterat ihop över 12000 steg på jobbet. Min frukt är i andra änden av butiken och man jämför med mitt lagerutrymme. Sen hade vi ingen "postis" igår så då fick man ju passa posten också. Så jag hann gå till charken, lasta på mina varor, posten, tillbaka till charken, posten, charken, frukten, posten, frukten, charken osv... Verkade som att det bara var jag inne i butiken utöver de som satt i kassan.

Sen högg det till i ryggen och magen med jämna mellarum, vilket var väldigt obehagligt. Fick stanna upp flera gånger för att andas. Kanske ett tecken att jag måste ta det lugnare!? men hur lätt är det när alla andra verkar glömma bort att jag är gravid?! Visst, jag är pigg oftast och orkar med det mesta, men nu är jag fasen i 8:e månaden så klart det är tyngre... nåja.

Ska försöka ta det lugnare idag :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards