mbjornfot

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Maria Björnfot - 4 maj 2012 23:10

Snart slut på den här veckan som inte fick en alltför bra start. Farfar som fick en kraftig hjärnblödning.. Har varit och besökt han men han sover hela tiden jag är där. Men tydligen försöker han prata och kramar kraftigt med handen trots att ögonen är slutna hela tiden. Det verkar som att han "kopplar" lite lättare med finsktalande iallafall. Han kommer hursomhelst inte blir som han var förut, frågan är bara hur stor skada den här hjärnblödningen har gjort om han klarara sig!? usch...


I samband med att jag började jobba, så blev Hilda sjuk. Så E har fått bolla med en famnsjuk, ledsen, febrig tjej och en valp medan jag har jobbat. Frågan är vem som har haft det jobbigast!? ;) Har kännts skit jobbigt att vara utan Hilda, speciellt när jag vet hur risig hon har varit. Hög feber i flera dagar, inte velat äta eller dricka. Sen skiter hon även världens diareé, så jag gissar på att hon åkt på någon släng av magsjuka, stackarn.


Nu har jag varit ledig i två dagar och verkligen myst och pysslat om min gumma. Imorgon blir det jobb igen, så det är väl dags att besöka sängen nu så man orkar upp :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards