mbjornfot

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Maria Björnfot - 25 maj 2012 21:41

Var man mammaledig, skrev minst 2 inlägg om dagen och hann njuta av solen medan lillan sov. Då hade ansiktet redan fått fin färg innan maj månad medan man just nu sitter här som en blekfis :O Då ammades det gör fullt - mys! och vi hade även mammaträffar flera gånger i veckan :) Gick en hel del promenader med vagn och hund, men även ibland med en hel barnvagskaravan ;) Åhh... saknar den tiden!

 

 


Så himla underbar tid   

Av Maria Björnfot - 25 maj 2012 05:35

Äntligen fredag och sista dagen på denna jobbvecka,  då jag är ledig i helgen :) Ska bli så skönt och hoppas vi får vädret de lovat. Igårkväll plockade jag fram de få sommarkläder jag äger för jag tänker minsann sätta mig ute och sola på lunchen :) På tal om kläder, så behöver jag en helt ny garderob :( Typ alla sommarkläder jag har kvar är på tok för stora.. och inga pengar har man :P Men till midsommar får jag ju skattepengarna så då ska jag unna mig själv presenter i form av en ny mobiltelefon och kläder :)


Morgonens mest irriterande - när katten och hunden börjar leva rövare 04.40, 20min innan min väckarklocka skulle ringa kl 5 och jag som tycker det är ng tidigt :( Ut med valpen direkt så att han inte gör inne och sen var det ju ingen idé att gå och sova! Nåja, får hoppas morgonsolen och  2 koppar kaffe kanske piggar upp mig :)


Dags att göra sig iordning för dagen! Hoppas ni alla som är lediga njuter av det fina vädret!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards