mbjornfot

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Maria Björnfot - 21 maj 2012 21:01

Är inne på dag 10 med lock för ena örat. Så otroligt irriterande. Har kört med revaxör i 3 dagar men det har inte hjälpt så det är nog ingen vaxpropp som spökar. Känner mig däremot småfökyld, men inte riktigt förkyld, utan så där irriterande förkyld bara. Pollen!?


Är nå jävulskt trött idag och huvudet bankar. Förre veckan gick jag typ bara kväll och började sent, så denna vecka blir nog tung då jag börjar 7 eller 8 varje dag. Som tur är, så är det bara 4 dagar kvar tills jag får vara ledig ;)


Nu är det även typ 2 veckor sen jag tränade :( Mitt gymkort har gått ut och eftersom jag har jobbat som jag gjort så har jag inte kunnat fara och förnya det. Sambon glömde idag, så jag får vänta ytterligare en dag :( Fast jag tror, om jag orkar såklart, så stiger jag upp 5 imorgon också och far och gymmar med hans kort. Börjar ju först kl 8, så om jag far till gymmet direkt jag vaknar, duschar och sminkar mig där + tar frukosten i bilen så hinner jag ng med god marginal. Om jag orkar förstås ;)


Har en massa bilder jag skulle vilja lägga upp här också, men det går som segt med att föra över dom till datorn. En anna dag kanske.


Blev som less och smått panikslagen igårkväll när jag skulle lägga mig. Mobilladdaren fungerade ine (säkert kattfan som tuggat på den igen) och mitt batteri var typ TOMT! Som tur var så hittade jag sladden till datorn så den fick sig lite ström, men då blev jag även sjukt sugen på att beställa en ny mobil. Har velat göra det länge, då min egna gick sönder för ett halvår sedan och jag nu har lånat syrrans gamla. Tvärr måste det nog vänta en månad till, eftersom att jag är fattig den här månaden eftersom att lönen kommer först nästa månad :( Jobbade ju 1 vardag och en helg i april just för att annars skulle jag bli helt utan pengar, men 3 dagar ger inte månda tusen :( Åhh, vad jag längtar till midsommar då jag får min första lön efter mammaledigheten + 9700kr tillbaka på skatten :) Kommer ju känna mig som en miljonär--- typ!


I morse så blev dessutom våran mammakompis Malin tvåbarnsmor :) Häftigt! Är så himla avis på att hon får ligga på BB, mysa och njuta av deras lilla flicka... Så underbart! Kommer ihåg det som det var igår, när jag själv låg där.. men nej, här planeras det inga barn. Först ska jag tjäna ihop en massa massa pengar och unna mig själv lite. Sen får man ju hoppas att man får chansen själv att ligga på BB igen om några år...


Nu ska jag hoppa i sängen, så får vi se om jag orkar upp till gymmet imorgon ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards