mbjornfot

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Maria Björnfot - 11 februari 2011 16:45

Idag har jag varit och lunchat på myggan :) Det var riktigt länge sedan jag var där, tror nog det var i somras faktiskt sist. Det blev iallafall en kycklingtoast till att börja med och avslutade med kladdkaka och en chailatte. Gott var det och mätt blev jag :)

När jag kom hem började jag känna mig konstig och helt plötsligt fick jag världens spränghuvudvärk. Så jag la mig på soffan och sov i säkert 2 timmar innan vovven väckte mig för hans prommis. Kan ju säga att huvudvärken fortfarande var kvar när jag vaknade + att hela mitt ansikte känns som en fotboll. Näsan är täppt, halsen känns svullen (men gör inte ont) och övriga ansikte som kinder, pannan, ja egentligen allt känns svullet, ömmar och gör ont.

Jag vill inte bli sjuk, orkar inte bli sjuk!!!!! Jag har ju inte behövt ta en endaste panodil/alvedon under hela graviditeten och vill helst slippa det nu. Visst har jag varit sjuk och så någon enstaka gång, men jag är ju van vid lite starkare tabletter så det kändes rätt meningslöst att då äta panodil :P Nåja, bäst att hålla sig inomhus i värmen så det inte blir värre. Kan ju även vara det här skumma vädret som gör en sjuk. Kallt, varmt, kallt, varmt, isande vindar och så vidare..

Nu ska jag börja med middag och vänta på att gubben kommer hem.. Fast det blir nog inte mycket mys för han brukar hålla sig borta när jag är förkyld ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards