mbjornfot

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Maria Björnfot - 27 februari 2011 22:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Maria Björnfot - 27 februari 2011 07:30

Vaknade före 7 (har redan varit uppe kring 4 på toa) och även denna gång var det toan som gällde. Efter det kände jag mig någorlunda pigg + magen var skum igen. Den höll på att att skumma sig igår med rätt så regebundna sammandragningar vilket resulterade i en öm mage. Idag är magen stenhård och småond på mig, hihi ;) Bebis bökar om för fullt och jag är hungrig! Så nu ska jag mata magen och förhoppningsvis somna om här på soffan. Ska väl eventuellt försöka mig på en promenad, men jag tror jag överansträngde mig igår :P

Foglossningen var ett helvete på eftermiddagen. Varenda rörelse smärtade men det värsta var nog iallafall att böja sig framåt, ajajaj! Bäckenet, ljumsken och ryggslutet fick tyvärr ta den värsta smällen :P Fick mig en massa sammandragningar mot kvällen men just nu försöker jag att inte hoppas på för mycket ;) Nu är det 3 dagar kvar till BF!! Tänk om jag skulle ha lika tur som Sandra och att bebis vill tajma in det på BF dagen, det skulle vara roligt :)

Längtar tills vi får höra nyheter om Sandra, Adam och deras lilla bebis. Har h*n bestämt sig för att titta ut eller inte!? Sen är jag ju riktigt spänd på att höra händelseförloppet. Allt från när vattnet gick, när värkarna satte igång, hjälpte smärtlindringen eller gjorde det jävulskt ont!! Jag är så nyfiken, glad och helt pirrig i kroppen för deras skull :D

Nu MÅSTE jag äta, innan det är försent och djävulshornen kommer fram ;)

Ha en mysig söndag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards