mbjornfot

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Maria Björnfot - 12 februari 2011 10:30

Formen är inte bättre idag. Fortfarande lite feber, ont i huvudet och i stort sett hela ansiktet. Jag måste nog ta en panodil och se om det blir bättre, för det känns riktigt jobbigt att vara sjuk när det är såhär fint väder och Erik äntligen får vara ledig en hel helg. Inge mys blir det heller för han är väldigt antibacillrädd :P Så jag får hålla mig på ena änden av soffan och han på den andra ...kul... nej!

Så fr nog ta en panodil, dricka mera thé och sen småpyssla det man orkar här hemma. Hade tänkt bädda rent i sängarna, fixa sovrummet och ställa iordning spjälsängen. Det borde jag ju hinna under en dag ;)

Måste bli av med febern åtminstone så jag och älskling kan gå på bio ikväll. Åsa-Nisse går visst i Kalix och gubben med sin udda smak vill se den och inte tackar man ju nej till bio och popcorn ;)

Nåja. Vila lite. Städa lite. Bli frisk. Bra plan!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards