mbjornfot

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Maria Björnfot - 14 februari 2011 16:30

Det är visst det idag, men för min del känns det som vilken dag som helst. Jag har ju planer på att vara lite extra gullig med min kille nu ikväll, förrätt, ha middagen färdig och sen göra någon efterrätt :) Fast jag är som lur på att han kanske ska och träna ikväll (?) om det är så, så ska jag inte klaga :) Jag har ju fått ha han för mig själv en hel helg och det har nog inte hänt sen vi var utomlands i höstas :)

Här i huset köps det inga allahjärtansdag-presenter. Tycker det är betydligt roligare och med betydelsefullt om man till exempel får blommor vilken annan dag på året :) Och jag harf ått 2 buketter redan i år så ;) Sen har ju Erik glömt sin plånbok hemma så han kan ändå inte köpa nå idag ;)

Nåja, snart dags att börja med middagen :) Blir vitlöksbröd till förrätt, sen potatisgratäng med pepparbiff och rödvinssås och efterrätten får gubben välja. Fast han har bara två altenativ - äppelpaj eller kladdiga brownies ;) Sen ska jag ta hand om resterande promenader med hunden också så gubben får vila efter jobbet :)


Just ja! Skulle ju skriva här om min lilla wow-upplevelse i morse. Var ut med hunden och jag känner mig lite konstig i kroppen (?) Varför då kan man ju undra. Jag hade inte ont någonstans!! Inga sammandragningar, ingen höft eller ljumske som gjorde ont - ja ingenting gjorde ont! Det kändes precis som att jag var väldigt ogravid som jag var för ungefär 10 månader sen. Kände mig jättestark när jag kunde röra mig obehindrat och i rask takt. Vilken känsla! :) Hoppas det kommer känns så efter bebis är ute också :) Nu däremot har smärtorna börja komma tillbaka, men det var verkligen en häftig känsla :) Se vad lite extra vila kan göra! Erik tog ju hand om Gizmo hela helgen, jag var bara ut på någon kortare promenad, dels för att få vila, men även för att jag var sjuk i feber :P Men det verkar ha hjälpt iallafall :)

Nåja, dags att börja fixa med maten :)

Hoppas alla får en mysig alla ♥ans (mån)dag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards