mbjornfot

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Maria Björnfot - 7 mars 2012 22:40

Idag har varit en riktig mysdag. Enda gången jag har varit ut genom dörren var när jag skulle och röra fläsket på gymmet ;) E var ut och promenerade med Hildis på dan och då passade jag på att städa - vilket är helt onödigt eftersom att det ser ut som ett bombnedslag direkt när Hilda har varit i farten!


Imorgon blir det en tur till Kalix, BVC besök och kanske lite lek med några kompisar. Jag tvivlar på att Hilda har passerat 10kg ännu, utan tror allt på en läkgre ökning, kanske 200-300g på 1½ månad. Bäst att satsa på lite så man inte blir besviken ;) Hon har ju matvägrat någon vecka efter att vi var där sist, men hon mår ju bra och utvecklas varje dag så jag är inte direkt orolig...


Ikväll har jag ockuperat tvn - Greys har börjat igen! :) Så himla härligt att alla favorit serier  är igång igen. Nästa vecka släpps även Breaking Dawn och då kommer jag såklart köpa den och kika på den med mest troligt ett glas rött vin ;) Är som en liten tradition... Tillsammans med vänner som även gillar den här Twilight serien har det blivit några vinglas, svammel och dreggel över ögongodisen ;)


Nu ska jag fortsätta se Greys och sen väntar sängen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards