mbjornfot

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Maria Björnfot - 18 mars 2012 18:56

Vilken dag! Underbart väder, men en unge som inte vill sova alls! Godmorgon var det strax innan kl 06, sen somnade hon om 9 och sov typ till 9.40 Sen har hon hållt igång, lekt, varit övertrött och bråkat med sin mamma. Vi var ute på en långpromenad och då var hon tyst och nöjd iallafall men inte skulle hon sova inte!


Kl 17 däckade hon. Gick verkligen inte att hålla henne vaken. När hon hade sovit 30 min försökte jag väcka henne och har hållt på i över en timme utan resultat. Lyft upp henne ut sängen, haft på musik, strykit på henne, pussat på henne, pratat med henne - utan en enda reaktion!


Hon har ju inte druckit sin kvällsvälling heller, utan däckade efter middagen, så antingen får vi ju hoppas att hon har somnat för natten = god morgon kring 3, 4-tiden. Eller så vaknar hon strax och är vaken till midnatt ungefär. Jag vet inte riktigt om jag gillar något av altenativen!


Jag är så sjukt trött på kvällen OCH morgonen. Men just ikväll hade jag velat fara och träna + att jag har tvätt i tvättstugan som snart är klart. + att jag hade räknat med uppstigning kring 6 imorgon så jag har bokat tvättstuga till kl 7 + att jag hade tänkt fara och träna medan tvätten tvättas eftersom att E börjar först kl 9. Och jag kan inte fara och träna nu för han är i skogen och lurar på någon räv. Har hon dessutom somnat för natten så måste väl jag också göra kväll tidigt så jag orkar med en tidig morgon. Voi voi.


Återkommer imorgon med hur det har gått!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards