mbjornfot

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Maria Björnfot - 26 mars 2012 23:18

Då var det måndag igen och snart är den här dagen över. Vi har tagit det lugnt mest hela dagen, hållt oss inne och myst på. Hon vaknade ju kring 5 (kl 4 enligt vintertid) och tjorvade på. Som tur var åt hon välling och somnade om rätt snabbt och sen sov vi till 8.20 - skönt!

Såhär goo och gullig är lillgumman varje morgon!

Hilda har varit värre mammig och smågnällig men direkt pappa kommer hem blir hon helt tokig och busig... Anton kallar henne för Bus-Hilda ;)


I helgen har vi ju varit och hälsat på min syster Malin, Tobbe och Anyali. Även min morbror med familj var med så vi hade många barn att underhålla där. Synd bara att lilla Anyali har fått någon slags influensa så stackarn har varit febrig med rosselhosta medan vi varit där :S Hoppas bara att våra små har klarat sig men än så länge verkar allting bra. Mysigt har det varit iallfall och jag hoppas vi ses snart igen :)


Blev ett sent gympass idag och det är anledningen till att jag fortfarande är vaken. Kom hem kring 21.45, sen ska man mysa lite med karln, duscha, äta och varva ner innan man kan gå och sova. Men nu börjar det bli dags!

`Godnatt gott folk!


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards