mbjornfot

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Maria Björnfot - 30 mars 2012 13:20

Hildas feber är borta! Hoppas den håller sig borta också ett bra tag. Dessvärre rinner hennes lilla näsa och hon har börjat få lite hosta.. Men det räcker tydligen inte med att lillan ska vara sjuk, nej, igår eftermiddag slog det till mig! Fick helt plötsligt en svullen hals som gjorde ont och huvudvärk på det...


Hon har dessutom sovit helkasst inatt och bara velat ligga kloss i mig, vilket har lett till att jag har sovit väldigt dåligt.. Skulle behöva få sova 8 timmar i sträck snart någongång ;)


Idag är tösen som vanligt iallafall - skönt! Min hals är däremot värre, så jag halsar en massa te och varmt vatten medförkylningshonung. Magen mår inte så bra av den här förkylnings-dieten, men tyvärr är man inte speciellt sugen på någon mat :/ te och mackor är det som gäller!


Vi har varit och handlat på morgonen, varit ut på en kortare prommis, ätit, druckit te och myst på :) Hade egentligen tänkt åka till Luleå idag, men min form är inte alls bra och jag vet av erfarenhet att minsta ansträgning gör tillfriskningen segare. Jag vill bli frisk NU! Blä...


Nu blir det lite mys med gumman  


Hoppas ni får en mysig fredag! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards