mbjornfot

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Maria Björnfot - 7 februari 2012 13:08

Hilda har ju matvägrat senaste dagarna, vilket har resulterat att hon inte har klarat sig lika länge på natten, utan vaknat tidigare för att äta. I natt tog nog priset! Klockan 02.30 vaknade hon och var jättehungrig! Hon hade ändå ätit strax före 20 och somnat typ 30 min efter.. Hon åt iallafall en hel flaska, nästan 330ml innan hon somnade om kl 03.


Skönt, då trodde jag ju minsann att hon iallafall skulle fortsätta sova till 09 ungefär. Inte då! Strax efter 06 vaknade hon igen och var hungrig. Hon slukade även då nästan hela 330ml och var vaken till ungefär 10 innan hon somnade om.


Skoja inte att jag är rätt död idag! Hoppas hon sover bättre inatt, för hon har minsann ätit hela mål än så länge idag. Plus att det är E som ska ta henne inatt när hon vaknar eftersom att jag ska upp tidigt imorn ;) Skönt att få sova någon natt i ett utan att vakna...


Upptäckte även 2 tänder till i Hildas mun och även en tredje som nästan är igenom :) Hoppas det värsta äv över nu och hon blir sitt gamla vanliga glada jag :) En till tand uppe (3 sammanlagt nu) och 1, snart 2 till nere (alltså 4 sammanlagt nere, snart 5).


Inte konstigt att hon har haft ont och varit som hon varit med flera tänder på G :S Tur att hon har fått slippa feber iallafall, även om hon har varit trött, mysig och mammig senaste veckan. Lilla hjärtat.


Nu blir det lite kaffe så jag orkar med resten av dagen. Måste ju hinna träna, blev inget igår för klockan blev så mycket... fast jag unnade mig lite egentid i form av en stund i solariumet ;) Idag är det iofs sol, men för kallt för en tur med pulkan... synd...


Kaffe var det!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards