mbjornfot

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Maria Björnfot - 9 februari 2012 10:15

Igår var det tidigt uppstigning för mig, nämligen 05.10 Ville vara på den säkra sidan, eftersom att jag inte visste riktigt hur lång tid jag behöver mig på morgonen numera :P Tog längre tid än vad jag trott att fixa mig på morgonen + svepa en smoothie och en kopp kaffe, men 06.10 var jag på väg till Kalix. Var framme redan 06.45, så tydligen tar det inte mer än 35 minuter att köra även vintertid ;)


Var ju och "prov"jobbade igår från 7-16.30 :) Hon som har varit för mig senaste året ska sluta, så jag ville vara en dag med henne och jobba, se nya rutiner och upplägg på frukten. Mycket är desamma, men lite nytt vid datorn och nytt skyltprogram. Självklart är det mycket nytt i kassan och posten, men det höll jag mig borta från eftersom att jag inte har behörighet där ännu ;)


Det gick bra att jobba. Tiden gick jättefort så jag hann knappt tänka på lillgumman som var hemma med sin pappa. Men såklart var han ju tvungen att skicka nå bilder på henne och då lev saknaden enorm.. dumma...


Kändes kul att jobba, prata med vuxet folk om inte bara barnsaker. Roligt också att även många kunder har saknat mig, var glada att se mig och stannade för att prata :) Kul kul!


Men jag börjar inte jobba på riktigt än! Inte förrän första maj, eventuellt kanske något litet ströpass innan om de behöver folk. Ska njuta av sista tiden av min mammaledighet med min lilla älskling :)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards