mbjornfot

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Maria Björnfot - 3 januari 2012 23:02

Dagen började tidigt idag. Hildis vaknade strax efter 5 och 6.30 var hon fortfarande vaken, så då var det bara att stiga upp och göra välling. Som tur var så somnade hon om direkt efter och vi sov vidare till 10 ;) Skönt, men det sabbade dagens rutiner lite ;) Var ju planerat att åka och bada med kompisarna och det måste man ju när man lovat. När vi väl kom till kalix så möttes vi av snöstorm och jag kan lova att det inte var så vidare kul att köra hem sen... men hem kom vi till slut! Man såg knappt något med eller utan helljus, blåst och mycket snö på vägarna. Blev typ att köra 70-90 hela tiden och från seskarö var det 50 som gällde då vi hamnade bakom en "vägskrap". Hade typ 15 bilar framför, och bakom mig ;) Tur att det inte var så lång sträcka att köra...


Imorgon är pappan i huset ledig, så då ska det bara mysas på och småplockas har jag tänkt :) Dagens matintag har varit bättre än igår. Fler kalorier, men ändå inte mer än 1100kcal. Fast jag har känt mig mätt hela dagen och jag tror att det är för att jag kunde äta en sån rejäl frukost :) Omelett på äggvitor och stekta champijoner till, en halv burk keso och en kopp kaffe = bra start på dagen :)


Nu ska jag joina mina älsklingar i sängen (jepp, Hilda sover just nu i vår säng) och jag ska se om jag kan lyfta över henne utan att hon vaknar :)


Godnatt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards