mbjornfot

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Maria Björnfot - 14 januari 2012 22:17

Det blev en alltför tidig morgon, precis som jag trodde! Hilda vaknade strax efter 5 och var hungrig, vilket var förståeligt eftersom att hon bara åt typ 50ml igår innan hon somnade. Som tur var somnade hon om strax innan 6 och sov vidare till 8! Kan säga att jag var som en zombie när hon vaknade... som tur var var Erik vaken, så han fick stiga upp med henne och jag fortsatte sova till 9.45 drygt :)


Sen åkte jag och köpte en pulka åt Hilda, som vi tog en liten tur med :) Hon tyckte det var värre kul, men vi tog bara en kortare promenad eftersom det var så satans kallt när det blåste. Efter det kom hennes farmor hit en sväng för att vara med henne medan jag och gubben åkte till skjutbanan. Jag höll på att frysa ihjäl, men jag hann även få testa panga lite med hans bössa :P


När vi kom hem blev det att äta snabbt och vidare till gymmet :) Skönt att man har kommit igång igen och känner att man måste till gymmet och varje gång vill man prestera bättre. Tyngre vikter, längre löpning. Man orkar mer än man tror och kan alltid pressa sig lite mer varje gång :)


Sen ikväll var vi och hälsade på Dan och Petra, alltid lika trevligt :) Killarna lirade nhl, Hilda busade och var glad trots att hon var sömnig. De bjöd även på varm fruktsallad som var riktigt mumsigt. Till det serverades det glass, men jag tog ytterst lite. Tyvärr verkar min mage reagera direkt jag får i mig lite sött och sliskigt... det är ju bra för då undviker jag det! Trots den lilla glassen har jag ändå över 500kcal till godo idag - duktigt.


Nu ska jag snart lägga mig i sängen och läsa lite så jag blir sömnig. Igår låg jag vaken 2 timmar i mörkret innan jag lyckades somna... det var därför jag var så död i morse när Hilda gjorde morgon så nu ska jag försöka ta igen det :)


Godnatt folket!

Av Maria Björnfot - 14 januari 2012 10:31

Kommer ni ihåg inlägget om där man kan tjäna pengar på sin blogg!? Eller har ni kanske missat det?


Det är gratis att testa, så varför inte prova. Ingenting att förlora, bara tjäna lite extra :) Jag har fått in några kronor extra på kontot vilket alltid gör en lycklig med den lilla föräldrapenning man har :)



 Klicka på den lilla annonsen nedanför för att komma vidare och tjäna lite extra!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards