mbjornfot

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Maria Björnfot - 25 januari 2012 11:12

Kan ju börja med att skriva att jag inte tog mig i säng innan kl23 som planerat. Nej nej, jag var TVUNGEN att se klart serien för det blev så spännande (se klart=3 avsnitt x 40min) Så jag var nog i säng först närmare 01 :/ Är aningen trött idag. Dels för att jag gick så sent och la mig, men även för att Hilda sovit oroligt inatt. Tror det är tänderna igen... Igår hittade jag ju en till tand nertill som ploppat igenom och den var inte där dagen innan.


Så Hilda gjorde morgon just före 8, vilket resulterade i att hon var helt slut innan kl 10. Egentligen brukar jag ju packa in oss i bilen när hon börjar bli trött så får hon sova då, men medan jag klädde på henne så lyckades hon somna i sin pappas famn och då ville jag inte väcka henne. Så vi får se om det blir skrik hela vägen till Kalix när vi åker på ett tag, hoppas inte... Lika bra nästan att vi inte åkte så tidigt för alla kompisar/familj var upptagna med jobb eller på annat håll, så vi hade inte haft speciellt mycket att sysselsätta oss med medan vi vänta till kl 14 :P


Nåja. Ska väl ta och fixa lite lunch i magarna innan vi börjar bege oss :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards