mbjornfot

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Maria Björnfot - 13 januari 2012 20:48

Hilda somnade strax efter 19 ;) Hon han bara slurka i sig typ 50ml välling och sen slocknade hon. Dock har hon hunnit vakna 2 ggr efter det, men någon minut i famnen, en liten slurk välling och så har hon somnat om. Tror nog jag också måste gå och lägga mig snart, för jag tror nog att det blir tidig uppstigning imorgon eftersom att det blev en tidig kväll för lillgumman...


Fast jag är fasen inte trött! Har skitsvårt att somna om kvällarna och går sällan och lägger mig innan midnatt.. Nåja. Lite twiligt-läsning brukar göra ögonen sömniga så jag får nog köra på det :)


Förresten, ett litet videoklipp på sötgumman som diggar musik ;)


 



Av Maria Björnfot - 13 januari 2012 18:21

Fredag igen, och fredagen den trettonde dessutom. Än så länge har dagen bara varit bra, förutom att tösen sovit typ 20 minuter på hela dagen. När hon inte hade somnat ännu när klockan närmade sig 16, så bestämde jag att hon inte får sova något före läggdags! Vilket betyder att hon är riiiiiktigt trött nu och höll nästan på att slumra till i min famn för en stund sen, men då var det bara att sätta ner henne på golvet så hon fick leka :)


Idag kör jag på vilodag från träningen. Min kropp känns inte helt okey idag. Matt, huvudvärk, mensjävlavärk och trött. Ingen som helst matlust. Lördag och söndag hoppas jag iallafall kunna träna. Hoppas verkligen att kroppen är okey imorgon, annars åker den på stryk. För gymma ska jag! :)


dagens matintag:

Frukost: 3 sportknäcke med gravadlax på och en kopp grönt thé.

Lunch: Äggviteomelett med champinjoner, fetaost och broccoli

Middag: Havregrynsgröt med extra protein ;)

En kopp kaffe mellan alla målen såklart...


Nu till kvällen ska jag skära upp lite morötter och gurka som jag kan knapra på :) Det är ju alltid någonting... medan andra får frossa i godis, chips, popcorn, kladdkaka, chokladmuffins. .. ååhh nu blev jag ju sugen på ALLT jag rabbla upp - typiskt!


Nu ska jag fortsätta busa med lilltjejen. Kollar på klockan hela tiden och räknar ner till den blir 19 så vi kan svida om till pyjamas och ge henne välling :) Förhoppningsvis gör hon natt tidigt, och inte 22.30 som igår!


Hoppas alla har en mysig fredag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards