mbjornfot

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Maria Björnfot - 21 januari 2012 22:19

Då har den här lördagen även flygit förbi och det är strax dags att säga godnatt. Idag har jag och Hilda hållt oss hemma och busat. Varit ut med pulkan en sväng, badat och myst. Har även hunnit med en sväng på gymmet och träna axlar + löpning´+ rask gång i den högsta lutningen på löpbandet. Har ni någongång testat det!? Man får upp pulsen riktigt bra och tar bra på baksida lår och rumpa :) Fast jag kände att den här förkylningen ligger kvar i kroppen, för fick skit ont i halsen under löpningen.. Just nu river det bara i halsen :/ Hoppas det går över, så jag kan besöka gymmet även imorgon.


Nattningen blev en timme senare ikväll, eftersom att Hilda tog sin eftermiddagslur en timme senare, men hon somnade ändå kl 21 så det var ju klart godkänt :) Nattningarna har ju gått superbra - över förväntan! Fattar inte att jag har gruvat och oroat mig så över det här, haha.


1:a natten - 40min

2:a natten - 15min

3:e natten (igår) - 5min

4:e natten (ikväll)- Så tystnade hon och slocknade direkt jag gick ut ur rummet - Wihoooo!!


Hon har dessutom sovit jättebra i sin säng och inte vaknat alls av mardrömmar eller liknande sen vi började med den här nya nattningen :) Jag har kunnat slappna av mer och sova riktigt djupt, när jag slipper "vänta" på att hon snart vaknar och tjorvar ;)


Nu ska jag se något mer avsnitt av Once upon a time innan jag går och sussar. ´Är helt inne i den serien och när jag väl blir inne i en serie så kan jag se flera avsnitt om dagen och sen får jag gråta över att jag inte har något mer att se :P


Godnatt gott folk!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards