mbjornfot

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Maria Björnfot - 8 januari 2012 22:39

Slängde ihop ett LÅNGT inlägg iår och så dog datorn! Less som jag blev, så ides jag bara inte knåpa ihop det på nytt.


Kan sammanfatta helgen lite snabbt bara:


Fredag åkte vi till Kalix, Hilda fick lite kvalitetstid med sina morföräldrar och jag passade på att få lite egentid på gymmet. Blev ett intensivt, hårt och svettigt pass! Körde lite övningar från fotbollstiden med marklyft och frivändningar och jag kan även säga att jag köttade på med samma vikter som då! Kände mig helt slut efter passet men oerhört nöjd!


Lördagen vaknade jag upp med träningsvärk i hela kroppen :) Himmel, så skönt ont man kan ha det ibland. Mös på hemma och sen blev det stros och middag på IKEA eftersom att mina föräldrar tog sig en liten tur till Happis :)


Idag har vi myst på bara. Varit ute på en promenad med vagnen, lagat mat, halvsovit... sådär slött som en söndag ska vara ;)


Sen har ju gubben även köpt hem en kladdkaka som han smaskat på idag. Jag tog även en väldigt liten bit, för att stilla suget. Det enda dåliga är att halva kladdkakan är fortfarande kvar och står och frestar mig i kylskåpet varenda gång jag öppnar dörren!! Har ju hållt mig hela veckan från sötsaker och bara haft hemma nyttig mat. Imorgon är det även vägning och mätnings dax! Spännande! Vågen hoppas jag ju visar åtminstone 1kg ner men jag tror mer på måttbandet. Det känns som att magen är mycket plattare och mindre iallafall :)


Nu ska jag spela lite kungen och sen gå och sova. Är helt fast i Kungen igen och det är bara för att vi inte har några tv-kanaler att se på... Ju bättre det går, desto mer måste jag spela :P


Godnatt folket!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards