mbjornfot

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Maria Björnfot - 23 januari 2012 14:58

Blev en positiv överraskning när jag ställde mig på vågen i morse :) -1,5kg... jag som har gått och varit sur och less för att det har kännts som att det stått stilla i nästan två veckor nu trots träning 6 dagar i veckan. Svullen har jag också varit, men jag antar att vätskan försvunnit nu - glad! :) Har varit väldigt lättretligt och små sur i veckan, dels pga att viktnedgången stått still + allt jag INTE FÅR äta, som alla andra svullar i sig i min närhet. Jag står emot, men tycker det är jobbigt när andra äter sånt i min närhet när jag inte får :P Men nu är jag väldigt glad och ska verkligen anstränga mig för att fortsätta vara glad resten av vecka och inte förpesta alla andras tillvaro ;) Bara 2kg kvar till delmål 1!!!


Har inte mätt mig ännu, ska göra det ikväll som de tidigare veckorna, så senare idag, eller imorgon ska jag väl skriva upp alla 3 veckors resultat. Jag känner mig då starkare i hela kroppen och kan öka på vikterna varje gång. I början körde jag mycket kondition, men nu försöker jag att varva och lägga in lite löpninga varannan träning så man får lite variation och inte sliter så mycket på knäna.


Känns som att jag har förätit mig på ägg, för klarar verkligen inte att få i mig det just nu, blä! Istället blir det smoothies, gröt, mycket grönsaker, kyckling ... Lite kolhydrater, men inte mycket. Kroppen behöver ändå lite när man tränar mycket och för att hjärnan ska fungera normalt :)


Nu ska jag gå och göra mig en mumsig proteinsmoothie :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards