mbjornfot

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Maria Björnfot - 4 januari 2012 18:06

Vilken jävla dag! Då vet ni. Och kvällen kommer bli jobbig också... Hilda somnade just precis, helt utmattad. Vi var ute på långpromenad tidigare idag och då somnade hon kring 13 och sov en halvtimme endast..så hon somnade för tidigt och vaknade för tidigt...


Blir nog därför en låååång kväll och så jävla typsikt då att vi inte har några tvkanaler! Allt fungerade när vi gick ut, men efter att jag hade städat och skulle slå igång tvn så var det bara myrornas krig på alla kanaler :( Vette tusan vad som är fel, för sladden är då i.


Idag har jag ätit typ nästan ingenting och jag känner det i kroppen. Omelett på äggvitor till frukost, 3 koppar kaffe, 2 burkar makrill i tomatsås och en kopp grönt thé. Alldeles för lite - inte bra! Har haft huvudvärk hela dagen också, så funderar om det är på grund av det nya ätandet. Knappt nå kolhydrater och liiite av lchf stuk.. Har för mig att huvudvärk är en bivärkning av lchf!? Rätta mig gärna om jag har fel...

Så nu rullar någon Disney film bara för att ha igång ljud, för det blir ju så jäkla tyst annars. Idag har jag även sädat ur typ nästan allt i extra rummet och flyttat Hildas säng dit, så inatt sover vi där :) Hoppas det går bra och att hon vill sova läääänge lääääänge :)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards